Salgs- & leveringsbetingelser

 

Generelle salgs- og leveringsbetingelser for rengøring hos private – Cleancloth rengøring

Aftalegrundlaget

De almindelige salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på CleanCloth
Rengørings rengøringsydelser m.v. i det omfang de ikke er blevet fraveget ved
skriftlig aftale imellem os.

1. Serviceomfang

● Støvsugning og vask af alle gulve, samt støvsugning af paneler og stofmøbler.
● Afstøvning af alle horisontale og tilgængelige flader.
● Fjernelse af spindelvæv i alle rum.
● Rengøring af badeværelser.
● Rengøring af køkken, inkluderende køkkenvask og udvendig aftørring af
skabe, skuffer, komfur og emhætte. Undtagen rengøring indeni skuffer og
ovne.

2. Ekstra Services

● Ekstra ydelser såsom rengøring indeni ovne eller fjernelse af kalk i
badeværelser vil medføre ekstra omkostninger.
● Prisen for disse ekstra ydelser vil være 400kr, 250k, 100kr .

3. Fakturering

● Kunderne vil modtage en faktura månedligt for de udførte rengøringsservices.
● Betaling af fakturaen forventes inden for den angivne betalingsfrist.

4. Afbestillingspolitik og Ændring af Rengøringsdag

● Ved afbestilling senere end 24 timer før aftalt tid, pålægges et
afbestillingsgebyr på 200 kr.
● Afbestilling samme dag som den aftalte rengøring vil medføre betaling af det
fulde beløb.
● I tilfælde af force majeure har kunden ret til at ændre rengøringsdagen til en
senere dato ved at kontakte os hurtigst muligt.

5. Adgang til Rengøringsstedet

● Kunderne er ansvarlige for at sikre adgang til det sted, der skal rengøres. Hvis
adgang ikke er mulig, vil det fulde beløb blive faktureret.6. Kundetilfredshed og Ret til Reparation
● I tilfælde af utilfredshed med rengøringsservicen har kunden ret til reparation
uden ekstra omkostninger.
● Kunden skal rapportere utilfredsheden og anmode om genudførelse af
rengøringen inden for 24 timer efter den oprindelige service.

7. Rengøringsmidler

● Vi anvender bæredygtige rengøringsprodukter. Kunderne er velkomne til at
stille specifikke produkter frem, som skal anvendes på trægulve.

8. Opsigelse af Aftalen

● Vi ønsker at gøre det så enkelt som muligt for dig, så hvis du vil opsige din
aftale, kan det gøres i forbindelse med det sidste rengøringsbesøg.
● Ved opsigelse uden et sidste besøg opkræver vi et afbudsgebyr på 200 kr.
● Vi forbeholder os ret til at opsige aftalen med dags varsel, hvis vi står uden
det nødvendige personale.

9. Forsikring og Sikkerhed

● Din tryghed er vores prioritet. CleanCloth Rengøring har tegnet både
arbejdsskadeforsikring, erhvervsforsikring og produktansvarsforsikring, der
garanterer fuld dækning i sjældne tilfælde, hvor en skade skulle ske under
vores arbejde.